3 תשובות
היום כבר אין לי אבל כשהיו לי זה היה כמה פעם פעמיים בשבוע.
שואל השאלה:
איך יצאת מזה?
איך יצאת מזה?
אנונימית
משמעת עצמית האמת.
אני יודעת שזה קשה וקל להגיד, קשה לעשות אבל פיתחתי משמעת עצמית, אכלתי טוב, מספיק חלבון, פחמימה, סיבים ושומן ולא אסרתי על עצמי כלום מתוק שאחר כך יגרום לי לאכול את כל המטבח.
אני יודעת שזה קשה וקל להגיד, קשה לעשות אבל פיתחתי משמעת עצמית, אכלתי טוב, מספיק חלבון, פחמימה, סיבים ושומן ולא אסרתי על עצמי כלום מתוק שאחר כך יגרום לי לאכול את כל המטבח.
באותו הנושא: