10 תשובות
בכיתה ח רבתי עם נצ בקבוצה של הכיתה בווצאפ ויום אחרי זה הוא דיבר על זה בשיעור ואז חבר שלו אמר "מה יש לה פלאפון בכלל"
וסתם שתדעי לי היה אייפון ולו גלאקסי
וזהו זה המקרה היחידי שאני זוכרת
אנונימית
הייתי בבית הרבה בגלל הסגר אז לא
אני לא חווה גזענות ולא זכור לי שחוויתי גזענות ברוך השם
אנונימית
בטוחה ב100% שרוב האנונימים כאן לא אתיופים.
שואלת השאלה זה תלוי במקומות שאני נמצאת בהם הרי אם אני אהיה בבית הרבה זמן אז לא יקרה שום מצב של גזענות,אם יוצאת הרבה או מבלה הרבה רוב הסיכויים שזה יפגוש אותי מתישהו,יש בבית ספר,אוטובוס,מסעדות,מועדונים,קניון,סתם ברחוב ואפילו שכנים.
אנונימית
רגע מה?^
זה שלא חוויתי גזענות את עושה לי מינוס ועוד אומרת לי שאני לא אתיופית?
אחותי את מביכה לא כולם חווים גזענות כמוך תשלימי עם זה ועוד יוצר מביך שאת בעצמך אתיופית ואת מעודדת גזענות
אנונימית
אהה לא רגע היו שם טונה תלמידים אחרים זו גזענות
אנונימי
שעולים על אוטובוסים ואנשים זורקים כל מיני הערות ( במינימום ), מקרים בבית ספר
או שבחנויות אנשים חושבים שאני עובד שם ואני אשכרה נער בן 16 כל מיני דברים כאלה
ahh
ולהגנתה הייתי קרוב יחסית לילדים שעשו את הבעיה הדליקו נפצים אז אני יכול סוג של להבין
אנונימי
אהה אני אתיופי אני לא חוו גזענות הגזענות היחיד שהייתה לי הייתה במסיבת פורים שאחת המורות פשוט פנתייה אלי. כי היא חשבה שעשיתי את הבעיה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית לפי מה קבעת שהם לא אתיופים ?
זה שאת חווה גזענות לא אומר שכולם גם יש גם כאלה שפחות עוברים וכאלה שבכלל לא עוברים
אנונימית
באותו הנושא: