2 תשובות
הפניות רק דרך רופא יחידה או שאת יכולה להגיש בקשה דרך המדיטיק למרפאת היחידה שלך.
את לא הולכת לקופת חולים אזרחית זה לא עובד ככה..
בכללי רק לקופ"ח מכבי יש קשר לצהל אבל זה אך ורק לבדיקות דם שכבר יש לך הפניה לזה מרופא היחידה.
כל שאר הבדיקות/הפניות שתרצי מתבצעות או במרפאות צהל שיש ברחבי הארץ או בבתי חולים אזרחים
שואל השאלה:
כן אני צריכה בדיקת דם אז מה אני עושה?
אנונימית
התחברות ל