התחברות
הרשמה
עשיתי עכשיו מבחן שלם של הדפר(ההכי קל נראלי) והיה לי 18 טעויות מתוך 48 שאלות זה סבבה? (אני מכוונת לדפר 70+)
27 ביוני 2026, 14:35
צו ראשון
דפ"ר
גיוס
הכנה למבחן
תשובה אחת
את יכולה לשאוף ליותר❤
Y
Yehudia
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עשיתי את מבחני הדפר וזה נגמר מהר והיה קל קיבלתי דפר 20 בטח לא?
אם קיבלתי 8 במבחן סימול עברית יהיה לי הבנת הנקרא במבחנים של הדפר?
עשיתי עכשיו את המבחנים של הדפר וסיימתי ממש מהר, זה סימן רע?
עשיתי צו ראשון וקיבלתי עכשיו את הדפר
עשיתי את מבחן הדפר בערך שעה ולחברה שלי לקח 40 דק, זה מעיד על משהו?
עשיתי דפר חוזר עכשיו שאלה יקחו לי את ההכי גבוה או את הציון השני?
עשיתי עכשיו הדמיה למבחן של הדפר
אם עשיתי עכשיו סתם את הלומדה של הדפר (פעם ראשונה שאני לומדת) ההכי קשה והיה לי 14 טעויות מתוך 48
מבחן הדפר זה סוג של מבחן איי קיו?
עשיתי היום מבחן זה יעזור אפ אני אקרא עכשיו ברכת בהצלחה במבחן (סיימתי אותו ב12:30)
עשיתי את המבחנים באתר מתגייסים של הדפר, הבנתי שאני לחלוטין טמבל כנראה