4 תשובות
תתרגלי כמה שיותר בסוף תוציא כמה שיותר
אנונימית
אני לא יודעת אנלא מכירה אותך אבל אני מאמינה שכל אחד מסוגל. זה לא מבחן קשה מדי אם את ממוצעת ולא מפגרת.
שואל השאלה:
כן כן ככה אמרו לי אני ממש מקווה אבל בכללי נראלך זה יחסית טוב?
אנונימית
המבחנים לדוגמה הקשים הם ממש קשים בהשוואה לדפר עצמו. תתרגלי את הרמה הבינונית ואל תהיי קשה עם עצמך, זה הכי ידפוק את הלמידה שלך