5 תשובות
את לא אמורה להגיד שאת חושבת שיש לך את יכולה להגיד שקראת קצת והרבה ממה שקורה אצלך תואם להפרעות שקראת
בעיקרון הם שואלים אותך על הסיפור חיים שלך
וואלים אותך כל מיני שאלות שונות זה מסובך להסביר כי לכל אחד זה שונה
שואל השאלה:
הבנתיויש שאלונים שצריך למלא כזה? או שהם נטו שואלים אותך שאלות?
יש בהתחלה עוד לפני שנכנסת לפסיכיאטר
שאלון על היסטוריה משפחתית או עבר רפואי אם אני לא טועה
שואל השאלה:
וחייב להגיד את כל האמת?
התחברות ל