2 תשובות
בהתחלה שואלים אותך איך את מרגישה מבחינה לימודית מה קשה לך והכל
אחר כך מתחיל השלב המעצבן
של המבחנים והעבודות
זה כל מיני מבחנים מציקים שבודקים את רמת החשיבה שלך
אם יש לך שאלה ספציפית על משהו תשאלי
אחר כך מתחיל השלב המעצבן
של המבחנים והעבודות
זה כל מיני מבחנים מציקים שבודקים את רמת החשיבה שלך
אם יש לך שאלה ספציפית על משהו תשאלי
אנונימית
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
באותו הנושא: