7 תשובות
כי במציאות אתם יכולים לעשות משהו בטלפון לא
פיצול אישיות
אולי הוא הרבה יותר מראה חיבה כשזה במציאות ולא כל כך מראה חיבה בפלאפון.
שואל השאלה:
אבל לא נראה לי הוא בקטע שלי נראה לי הוא פשוט אוהב מגע
אנונימית
יש אנשים שהם ההפך, תשמחי שזה ככה ולא ההפך.
אנונימי
שואל השאלה:
הכרתי ילד שהיה בקטע שלי בהופעות בטבריה ויום אחריי אני וחברה שלי נפגשנו איתו ועם חבר שלו ואני באתי בשביל הסתלבט וזה והוא חשב שאני באה כדי שיהיה משהו.
ואז אחריי שהוא הבין שאני לא בקטע שלו הוא חסם אותי ואז החבר שהוא היה איתו אז אני והוא ברצף ואז כזה איכשהו הגענו למצב שאני וחברה שלי נפגשנו איתו ועם חבר שלו אחר.
והחבר שהוא בא איתו כזה ממש דיברנו וזה עכשיו נפגשנו כבר שלוש פעמים.
עכשיו יש את הילד שנפגשתי איתו עם הילד שהיה בקטע שלי ואני לא בקטע שלו ויש את החבר שלו אז הילד שהיה איתנו יום אחריי ההופעות גם בקטע שלי אבל חבר שלו כל פעם כזה שם עליי ידיים ומחבק אותי ונוגע וזה.
עכשיו בווטצאפ ובזה הוא יבש ברמות אני מתקשרת הוא מנתק וגם שאני מנסה לקבוע איתו הוא לא רוצה אני כאילו צריכה להתחנן אבל שאנחנו נפגשים הוא פתאום נחמד כל הזמן מחבק וזה.
מה לעשות?
כי אין בינו כלום פשוט הוא כל הזמן נוגע.
אם לא הבנתם משהו תשאלו כי אני גרועה בלהסביר.
אנונימית
שואל השאלה:
זה הסיפור
אנונימית
התחברות ל