5 תשובות
מאותה סיבה שאת לא שולחת
תשלחי פשוט את
אם לא אז תחכי
תשלחי פשוט את
אם לא אז תחכי
אנונימית
קרה ליי
היו לנו מבטים כל פעם באתי לראות אותו וכשהוא ראה אותי הוא לא הפסיק להסתכל
כאילו היה מהופנט ממני.
וזה היה בחו"ל..
ביקשתי אינסטגרם לפני שטסתי.. בסדר, התכתבנו מאוחר יותר ויום שאחרי ואז..זהו אין הודעות ממנו יותר. אחרי שחזרתי מהטיסה רק התכתבנו בקטנה והתקשר אליי לשיחה ואחרי השיחה זהו לא ראיתי ממנו הודעותת יותר
והייתי מתחילה ראשונה לשלוח לו הודעות כן?
ועכשיו אני שום דבר. לא מהופנט ממני כבר לא מעניינת אותו..
לפעמים הוא שולחח שלום ואני בחזרה ואז הוא רואה ששלחתי שלום וזהו הוא נעלם כאילו הוא בודק אם אני חיה או לא.
קיצר, אם הוא היה רוצה הוא היה שולח
תעברי הלאה אני בטוחה שיום אחד תמצאי את הבן אדם הנכון בישבילך
או שתנסי לשלוח לו הודעה. אולי מתבייש לשלוח לך הודעה..
היו לנו מבטים כל פעם באתי לראות אותו וכשהוא ראה אותי הוא לא הפסיק להסתכל
כאילו היה מהופנט ממני.
וזה היה בחו"ל..
ביקשתי אינסטגרם לפני שטסתי.. בסדר, התכתבנו מאוחר יותר ויום שאחרי ואז..זהו אין הודעות ממנו יותר. אחרי שחזרתי מהטיסה רק התכתבנו בקטנה והתקשר אליי לשיחה ואחרי השיחה זהו לא ראיתי ממנו הודעותת יותר
והייתי מתחילה ראשונה לשלוח לו הודעות כן?
ועכשיו אני שום דבר. לא מהופנט ממני כבר לא מעניינת אותו..
לפעמים הוא שולחח שלום ואני בחזרה ואז הוא רואה ששלחתי שלום וזהו הוא נעלם כאילו הוא בודק אם אני חיה או לא.
קיצר, אם הוא היה רוצה הוא היה שולח
תעברי הלאה אני בטוחה שיום אחד תמצאי את הבן אדם הנכון בישבילך
או שתנסי לשלוח לו הודעה. אולי מתבייש לשלוח לך הודעה..
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בדוק מתבייש הוא מסתכל עלי ואני בחיים לא שולחת הודעה לבנים באמת מי שרוצה שישלח.. לא יודעת
הוא בדוק מתבייש הוא מסתכל עלי ואני בחיים לא שולחת הודעה לבנים באמת מי שרוצה שישלח.. לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
חברים מפעם
חברים מפעם
אנונימית
יש לכם איזה קשר כלשהו?
של חברים לכיתה או משהו כזה
של חברים לכיתה או משהו כזה
אנונימי
באותו הנושא: