15 תשובות
סכום מכובד בהחלט אפילו טוב מאוד
זה נדיר
כן
זה קרייזי
למרות שתלוי כמה שעות אתה עובד
למרות שתלוי כמה שעות אתה עובד
שואל השאלה:
עובד 8 שעות ביום לפעמים 9
עובד 8 שעות ביום לפעמים 9
אנונימי
שואל השאלה:
יוצא לי בחודש בערך כמעט 200 שעות אם אני טוחן עבודה כל החודש
יוצא לי בחודש בערך כמעט 200 שעות אם אני טוחן עבודה כל החודש
אנונימי
ברור
זה 45 לשעה זה מלא
^^^ אז נגיד 45 לשעה זה 15 שקל מעל המינימום זה טוב
שואל השאלה:
אני עובד בשיפוצים זאת עבודה פיזית אבל לא ממש קשה אחרי שמתרגלים 45 לשעה זה אחלה לדעתכם לעבודה הזאת ?
אני עובד בשיפוצים זאת עבודה פיזית אבל לא ממש קשה אחרי שמתרגלים 45 לשעה זה אחלה לדעתכם לעבודה הזאת ?
אנונימי
כן כל עוד אתה לא סובל בעבודה סכום טוב
כן
שיפוצים אמור להיות יותר כסף, אבל צריך ראות גם את התפוקה שלך, אתה כנראה לא עובד כמו מישהו עם ניסיון אז המשכורת הזאת שווה את העבודה
אנונימי
בתור התחלה כן
אחלה
באותו הנושא: