8 תשובות
תלוי כמה את עובדת, אני עושה בחודש במינימום 2,500 ובעשירי אני עומד לקבל קרוב ל- 5,000
זה מעולה לדעתי
זה לא הרבה אבל זה טוב כי אין ניקויים וככה אפשר להתחיל לחסוך
שואל השאלה:
פצצה טוב סוף חודש אני אקבל משכורת אחרונה ואגיד שאני עוזבת. חשבתי אולי לפוקס? אם אתה יודע על זה משהו
פצצה טוב סוף חודש אני אקבל משכורת אחרונה ואגיד שאני עוזבת. חשבתי אולי לפוקס? אם אתה יודע על זה משהו
אנונימית
האמת שלא ידוע לי על זה כלום
אבל מה שכן, לפני שאת מתפטרת תמצאי לך כבר מקום שתוכלי לעבור אליו שלא תתקעי בסוף בחיפושים אחר מקום עבודה מלא זמן
אבל מה שכן, לפני שאת מתפטרת תמצאי לך כבר מקום שתוכלי לעבור אליו שלא תתקעי בסוף בחיפושים אחר מקום עבודה מלא זמן
אבל סך הכל חנות בגדים זה דיי ברור מה העבודה, יכול להיות מציק בגלל אנשים עם אפס כבוד לעובד אבל זה ככה כמעט בכל מקום עבודה.
רוב העבודה שלך תהיה לסדר את החנות, לתלות דברים, להחזיר בגדים למתלים, ולקפל כמות מטורפת של בגדים
רוב העבודה שלך תהיה לסדר את החנות, לתלות דברים, להחזיר בגדים למתלים, ולקפל כמות מטורפת של בגדים
שואל השאלה:
32 שעות.. בגימבורי
אה המדכורת 970 בכלל טעות שלי..
שוקלת מאוד להחליף עבודה כי לא משלמים טוב וזו עבודה לא פשוטה (28 לשעה ואני מנקה שירותים ולפעמים את הרחבה בחוץ גם ומסדרת וזו עבודה עם ילדים קטנים שזה גם שואב ממני כוח להיות סבלנית לילדים מעצבנים)
32 שעות.. בגימבורי
אה המדכורת 970 בכלל טעות שלי..
שוקלת מאוד להחליף עבודה כי לא משלמים טוב וזו עבודה לא פשוטה (28 לשעה ואני מנקה שירותים ולפעמים את הרחבה בחוץ גם ומסדרת וזו עבודה עם ילדים קטנים שזה גם שואב ממני כוח להיות סבלנית לילדים מעצבנים)
אנונימית
בשביל 28 לא הייתי עובד במקום כזה.
עבודה בגימבורי זאת עבודה קשה ומעצבנת אז באמת כדאי לך לעבור לעבודה אחרת שאו משלמת יותר או משלמת אותו דבר רק יותר קלה.
אני עובד במאפייה עבודה קלילה מאוד (חוץ מימי שישי) ומקבל 30 ועכשיו מעלים לי אחרי חצי שנה (כי לא ביקשתי לפני) ל33-35
עבודה בגימבורי זאת עבודה קשה ומעצבנת אז באמת כדאי לך לעבור לעבודה אחרת שאו משלמת יותר או משלמת אותו דבר רק יותר קלה.
אני עובד במאפייה עבודה קלילה מאוד (חוץ מימי שישי) ומקבל 30 ועכשיו מעלים לי אחרי חצי שנה (כי לא ביקשתי לפני) ל33-35
באותו הנושא: