8 תשובות
שואל השאלה:
אבל הוא לא ניתק והלך אליהם אלא חיכה שכאילו אסיים
אנונימי
לא חושבת שזה מגעיל. אתה לא יכול לדעת מה הכוונה של תכף בא אולי הוא היה ממשיך את השיחה לעוד הרבה זמן. לדעתי הוא גם יכל להגיד טוב שומע מחכים לי ביי ולצאת דוחה רצח.
רצה לסיים את השיחה ביפה לדעתי
מזעזע סליחה אבל כן
שואל השאלה:
די וואי נמאס לי מהילד הזה הוא ככ טוקסיק למה אני פאקינג אובססיבי
אנונימי
האמת שאני לא רואה בעיה
סיכוי טוב שהייתי נוהגת באותו האופן במקומו
איך אמורים להגיב?
אנונימית
אם הוא מיצה את השיחה איתך, או את המשחק איתך ובא לו לשחק עם החברים שלו - כי איתם הוא יותר נהנה. הייתי שואלת אותו במקום, אני רואה שבא לך לשחק עם החברים שלך עכשיו - הכל סבבה. אני אשמח עם אחרים - דבר איתי כשתסיימו. אין מקום להעלב, הוא לא חייב לשחק רק איתך, שחררי!
קצת מגעיל..
הוא יצא קצת מגעיל...
אנונימית