התחברות
הרשמה
Zx6r או r7?
אל תשכחו עניין של נוחות.. בסוף 6r הוא סופר ספורט
אני אוהבת את זה שיש לכם דעה אבל תנמקו אותה:)
טנקיו
27 ביוני 2026, 11:26
אופנועים
דעות גולשים
2 תשובות
r6
R
Richard HaDan
שואל השאלה:
למה?
מ
משוגעת שהיא נורמלית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יש *********טראנס******* כזה שהולך כאילו אישה שרה אותו והוא הולך "או או או או או אוו"..
שאלה למביני אופנועים,אני בן 24 ויש לי דרגת רישיון A,ואני מתכנן לקנות אופנוע.עדיף את ימאהה R7 או ימאהה MT09SP
מה ההבדל בין R6 לי R7?
יש כאן מישהו שבבקשה יכול ללמד אותי או רוסית או אנגלית או שוודית או בלגית או איטלקית או נורבגית או סינית או יפנית או
אפשרי לרכב על r7 מוגבל עם A1?
איזה גובה אני צריכה להיות בשביל Yamaha r7?????
יש לכם בבית יס או הוט או עידן פלוס או סלקום TV או פרטנר?
איך קוראים לשיר שהולך או או ,אוו או או או .. אוו או או או או או או , או או או או
כותבים: "כוח" או "כח" "מאוד" או "מאד" "כול" או "כל" "מוח" או "מח" תודה לעונים והמסבירים!
איך מגבילים R7 ל47 כ"ס? בגיל 21 אפשרי להוריד את ההגבלה?
מי פה ילדה או ילד או אבא או אמא או נערה או נער