21 תשובות
דואלינגו
אני יודעת איטלקית קצת אם זה עוזר
שואל השאלה:
יאללה קדימה תלמדו מה שיש הכל טוב
יו סונו די איזראלה
נחש מה אמרתי

אמרתי: אני מישראל
זה לא אידיאלי ללמד ככה אבל אני דוברת רוסית
אידיש גם עובד?
פריבט, יא חצ'ו ספאצ אי יא דומאיו שטו יא פוידו ספאצ
שואל השאלה:
סעיז אביסל הפרובלם איך כען שוין יידיש שפריכן
שואל השאלה:
אבל תנו גם תרגום מה זה שווה רק לחרטט משפטים
כתבתי:
שלום, אני רוצה לישון ואני חושבת שאני אלך לישון
שואל השאלה:
אווף אבל קודם תלמדי אותי רוסית
אי אפשר ללמד ככה דרך הסטיפס חחח
שואל השאלה:
די מה אכפת לך
אממ.. זה די קשה ללמד
ובמיוחד דרך האינטרנט
שואל השאלה:
נו מה אכפת לך לנסות בבקשה
אני יודע ערבית אבל מלמד רק בתשלום
'_-
שואל השאלה:
נו מה תשלום עכשיו
שואל השאלה:
טוב נו כמה אתה לוקח?
אני יכולה ללמד כתב רש"י
שואל השאלה:
נו באמת אני כבר יודע כתב רשי למדו אותי דברים שאני לא יודע
אף אחד לא ילמד אותך שפה סתם ככה בחינם. ובכללי אל תצפה שבאמת תלמד הרבה מזרים באינטרנט, כי גם אם המורה הכי טוב ילמד אותך, בקושי יצא מזה משהו אם לא תשקיע בעצמך בלהקיף את עצמך בשפה. כלומר, אתה צריך לצרוך תוכן בשפה שאתה רוצה ללמוד ולא להתעצל לתרגם אותו בעצמך ולעשות למידה עצמית. יש תוכן רב שאתה יכול לצרוך, כגון: ספרים, סדרות, סרטים, שירים, פודקאסטים, משחקים...
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה אחי צודק איך לא חשבתי על זה???