23 תשובות
מוסתרת, מי רוצה לדבר כשהוא בוכה
מוסתרים
מוסתרת
אנונימית
בחדר לבד
מוסתר
מוסתר ברור
אני צריך קהל של מעל 40 אנשים כדי שאני אוכל לבכות
מוסתרת
{;
מוסתרים
לא יודעץ לפעמים אני בוכה ליד אנשים כדי שיראו שקשה לי כי אין לי אומץ לדבר על זה
שואל השאלה:
את בוכה ליד אנשים בכוונה כדי לקבל מהם תשומת לב?
אנונימי
לא מה הקשר
מתכוונת למשפחה ואם יוצא לי לבכות
שואל השאלה:
אה
אנונימי
לבד
מוסתרת אני ממש לא רוצה להראות חולשה ושקשה לי
מוסתרת
אף פעם לא ליד אנשים
אני לא בוכה, אבל אם אני סובל אני מעדיף כמה שיותר לבד ושקט.
שואל השאלה:
^^אני אותו דבר, אצלי זה יותר חסרון כי אני גבר אז אסור שיראו אותי בוכה
אנונימי
לבד
כמה שיותר לבד.אני לא בוכה ליד אנשים,פיזית לא מסוגלת.
ברור שלבד!!
התחברות ל