9 תשובות
מעדיף לפרוק רק שלא תמיד יש למי..
אז לרוב נשאר בפנים, והשתיקה אומרת את שלה
לא, כן מעדיפים לדבר.
רוב הזמן אני לא מרגיש צורך לפרוק אבל אם כן אני פשוט פורק למישהו
אני לא מרגיש צורך לפרוק ואני לא מרגיש שזה עוזר לי
כל אחד והאופי שלו
מעדיף לפרוק אבל זה לא מה שאני עושה
ואני מוותר כלכך מהר על להסביר
זה מאוד דינמי.
ברוב המקרים זה ככה
אנונימי
כן, וזה דפק לי את החיים