3 תשובות
היא לא מרגישה בנוח כנראה
כנראה לא מרגישה בנוח או שהיא מנסה לכבד אותך
פרטיות, לא מרגישה בנוח.
גם אני עושה את זה, לא באלי שכולם ידעו מה אני עושה בטלפון וזה גם כדי לכבד אחרים ולא להפריע עם הווליום.
גם אני עושה את זה, לא באלי שכולם ידעו מה אני עושה בטלפון וזה גם כדי לכבד אחרים ולא להפריע עם הווליום.
באותו הנושא: