15 תשובות
די מוזר אבל אם את אוהבת אותו לכי על זה ושימי *** על מה שאנשים חושבים
מאוד מאוד מוזר
אז את שנתיים מעליו? מוזר, כן
שואל השאלה:
אוי ואבוי
אוי ואבוי
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד והוא היה 16 ואני הייתי 14 זה היה מוזר?
נגיד והוא היה 16 ואני הייתי 14 זה היה מוזר?
אנונימית
כן..
שואל השאלה:
לא נעים אחי
לא נעים אחי
אנונימית
זה קצת מוזר אבל יכול לעבוד אם הוא בוגר ואת פחות
יצא לי לדבר עם מישהו בן 14 כשהייתי 16, ולמען האמת הרגשתי כאילו הוא הגדול, כי הוא באמת היה בוגר רצח וגפ נראה ככה
יצא לי לדבר עם מישהו בן 14 כשהייתי 16, ולמען האמת הרגשתי כאילו הוא הגדול, כי הוא באמת היה בוגר רצח וגפ נראה ככה
אנונימית
פחות מתאים..
מוזר, 14 לעומת 16 זה ממש ילד גם מנטלית זה ממש שונה ברור יכולים להיות כאלה מבוגרים אבל בגיל הזה הם רק מלפני שנה עלו לתורה בקושי יודעים מה הם פחות
לא
מוזר ממש סליחה
לדעתי גדול מדיי אבל מגניב שיצא לכם טוב
מוזר אבל יש כאלה שעושים את זה
באותו הנושא: