10 תשובות
כן.
כן, תאכלי
תאכלי
כן, במיוחד אם לא אכלת מאתמול בבוקר
את יודעת שיגידו לך שכן, גם לפי זה שהיה חשוב לך לציין שלא אכלת אתמול חוץ מסלט
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני לא מצליחה להכריח את עצמי לאכול,זאת הבעיה
אני יודעת אבל אני לא מצליחה להכריח את עצמי לאכול,זאת הבעיה
אנונימית
אם את לא רעבה אין סיבה שתכריחי את הגוף שלך לאכול תחכי שתהיי רעבה
כן
מן הסתם
כן.
באותו הנושא: