10 תשובות
תרשמי
אין לי ממש כוח מצטערת אולי תדברי עם x שיבוא לקחת אותך ופעם אחרת אני אבוא
אין לי ממש כוח מצטערת אולי תדברי עם x שיבוא לקחת אותך ופעם אחרת אני אבוא
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי בעיה לבוא לקחת אותה אבל קצת חוצפה לבקש לקנות גם מים לא?
אין לי בעיה לבוא לקחת אותה אבל קצת חוצפה לבקש לקנות גם מים לא?
אנונימית
או שאם הכוונה שאין לך כוח להביא מים ורק את רוצה לקחת אותה אז תגידי שאין עליך אשראי וכבר יצאת ולא בא לך לחזור עכשיו חזרה להביא כסף
אנונימי
לא יודע אם חוצפה או לא אבל זכותך לומר שלא בא לך
אנונימי
שואל השאלה:
לרשום לה ככה? שאני מעדיפה שלא
לרשום לה ככה? שאני מעדיפה שלא
אנונימית
אם היא חברה קרובה שתבין אותך, תרשמי שאין לך כוח
ובתכלס אם את עוד בבית את יכולה למלא איזה בקבוק במים מהברז וחסכת כסף ונסיעה עד לתחנת דלק .
ובתכלס אם את עוד בבית את יכולה למלא איזה בקבוק במים מהברז וחסכת כסף ונסיעה עד לתחנת דלק .
אנונימי
שואל השאלה:
יש לנו בקבוק גדול בבית
יש לנו בקבוק גדול בבית
אנונימית
אז תמלאי אותו במים מהברז ותגידי שאת מביאה מהבית
אנונימי
שואל השאלה:
חחח היא רשמה שהיא תקנה בסוף
חחח היא רשמה שהיא תקנה בסוף
אנונימית
חחח ניצחת
אנונימי
באותו הנושא: