8 תשובות
שניהם לא מביכים ואין קשר למגדר
תלוי למה
שניהם לדעתי
שניהם לא מביכים
הם לא מביכים. יש מלא אנשים שסתם לא רוצים רישיון. ויש כאלה שגם לא יכולים להוציא מסיבות בריאותיות שונות.
אלא אם הם גרים באחת הערים הגדולות באירופה שם באמת לא צריך ולא הגיוני שיהיה לך רכב, זה מבאס לכל אדם (מבוכה היא סובייקטיבית)
אף אחד, במיוחד אם גרים בעיר כם תחבורה ציבורית נורמלית ושבילי אופניים
ערים צריכים להיות מתוכננות בלי תלות במכוניות
ערים צריכים להיות מתוכננות בלי תלות במכוניות
זה לא מביך בכלל
באותו הנושא: