6 תשובות
לא, אתם עדיין בתחילת דרכו של הקשר, ויש את מהתלות החיים שמונעות מכם לדבר, זה לא כאילו זה יצא בכוונה.
לא
תקחו את הזמן קשרים טובים מגיעים שלא לוחצים יותר מידי ופשוט הולכים עם זה בקצב נוח לשניכם
אם את חוששת מרושם לא נכון תגידי לו פשוט שלא יצא לך לדבר איתו מסיבות מסויימת זה כנראה יעזור לך
לא זה בסדר גמור. כל קשר והדברים שקורים בו. אין נכון או לא נכון. לפעמים דווקא מה שנראה לא טוב הופך פתאום לדבר הנחמד שלכם, כי כאילו התגעגעתם ועכשיו מדברים וכו.
שואל השאלה:
כן כאילו חשבתי על זה בא לי לפגוש אותו במציאות יותר
אנונימית
לא
אין חוקים זה לפי מה שמרגיש לשניכם נכון
אנונימית
התחברות ל