5 תשובות
לא כזה גרוע אבל שימי לעצמך תזכורות כי לטווח הארוך זה לא טוב
גם אני הייתי ככה , פשוט תכניסי לך למח שזה לא שווה להרוס את כל מה שעשית ותקפידי לשים
לא נורא כזה
לא כזה גרוע
אבל תשימי לעצמך תזכורת לפני שתתחרטי
אבל תשימי לעצמך תזכורת לפני שתתחרטי
לא שמתי כבר שנים
באותו הנושא: