2 תשובות
החלק הקבוצתי מאוד שונה בדינמיקה בין בנים לבנות
בתור בת אגיד שהחלק הקבוצתי היה תחרותי ברמה דוחה, חלק מהבנות לא נתנו לדבר
בחלק שמחלקים לחדר הן מאוד מחושבות כי הן יודעות שמסתכלים עליכם עדיין גם אם הן לא בחדר
הכל מחושב מדי ומשחקי
אבל כן זה ספציפית אצל הבנות יכול להיות שגם אצל הבנים זה ככה אבל אני לא מאמינה
בתור בת אגיד שהחלק הקבוצתי היה תחרותי ברמה דוחה, חלק מהבנות לא נתנו לדבר
בחלק שמחלקים לחדר הן מאוד מחושבות כי הן יודעות שמסתכלים עליכם עדיין גם אם הן לא בחדר
הכל מחושב מדי ומשחקי
אבל כן זה ספציפית אצל הבנות יכול להיות שגם אצל הבנים זה ככה אבל אני לא מאמינה
הכוונה שגם כשהמראיינות לא בחדר, הבנות עדיין מחושבות
באותו הנושא: