4 תשובות
שואל השאלה:
לא מביך או משהו?
הן היו חמודות מאוד אבל לא יודעת אם תהיה פואנטה או זרימה
לא מביך או משהו?
הן היו חמודות מאוד אבל לא יודעת אם תהיה פואנטה או זרימה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובות!
תודה על התשובות!
אנונימית
שואל השאלה:
אני כנראה אפתח מחר או משהו, מקווה שלא מביך מדי יום אחרי, גם כל אחת גרה בחור אחר בקצה השני של הארץ אבל דווקא יכולות להתחבר:)
אני כנראה אפתח מחר או משהו, מקווה שלא מביך מדי יום אחרי, גם כל אחת גרה בחור אחר בקצה השני של הארץ אבל דווקא יכולות להתחבר:)
אנונימית
שואל השאלה:
היי מעדכנת, האמת שבסוף לא פתחתי ומודה שעכשיו כבר לא חושבת שיש לי אומץ לפתוח, גם המעט שהיה לי נעלם בסוף, חחח אבל תודה לשתיכן:)
היי מעדכנת, האמת שבסוף לא פתחתי ומודה שעכשיו כבר לא חושבת שיש לי אומץ לפתוח, גם המעט שהיה לי נעלם בסוף, חחח אבל תודה לשתיכן:)
אנונימית
באותו הנושא: