10 תשובות
כן.
יהיה לה קשה
שואל השאלה:
זאת אני ולמה?
אנונימית
כי את צריכה להשלים המון שעות מוערבות וזה להתרכז בלימודים כי זה מאוד חשוב
איך את תתרכזי בזה כשאת עסוקה במחשבות על העבר?
גם הרוב מדברים על החטיבה
לא נראלי, זאת אופצייה להכיר אנשים חדשים ומערבבים כיתות והכל זה שונה,
אני הרגע סיימתי י והתחלתי את השנה בבית ספר חדש לגמרי ולא היה לי מאה וזה אבל מבחינה חברתית יחסית טוב (תשקיעי מנימום בלימודים גם ממש יעזור לך לעבור את כיתה י)
כן.. קרה לי גם
שואל השאלה:
לגבי לימודים אין בעיה,
אני פשוט נורא בוגרת לגילי ואני מנסה להיות יותר בעיסוקים בגילאים שלנו וזה יוצא מוזר ולא ממש אני
אנונימית
את עולה לתיכון שהילדים בחטיבה עולים אליו?
בכל מקרה
ממליצה ממש להצטרף לתנועות נוער
אני (בדיוק סיימתי כיתה י) התחלתי בכיתה י ללכת לכנפיים של קרמבו ומצאתי שם אחלה חברים,
אני גם משצית לשעבר, גם שם מצאתי חברים נדירים שאיתי עד היום.
בבית הספר ממש קשה למצוא חברים, אין לי כ"כ חברים מבית הספר, תנועות נוער עוזרות למצוא חברים מחוץ לבית הספר
אם את בוגרת לגילך אז אולי כנפיים של קרמבו יתאים לך, כי זו תנועת נוער שמרגישה משמעותית יותר מבחינת ערכים.
אם את רוצה שאני אסביר לך עליה קצת אז תגידי
התחברות ל