5 תשובות
בדיוק^^
אישית לי היה מאוד קשה, אבל אני בכלל לא מאובחנת, כן יש לי חשדות, אבל כן מאובחנת עם מספר חרדות אחרות
אבל בעיקרון הקושי אינדיבידואלי לכל אחד
כעקירון כן כי מגמות מתחילות והכל אבל יהיה בסדר
כן אבל משתנים בשנה הזו מליארד פעמים
כל כיתה קשה למישהו עם חרדה חברתית