9 תשובות
זה אפילו יותר טעים ככה
אנשים נשלחו לכלא על פחות
לא אני גם עושה את זה לפעמים
5 מסרי עולם
שואל השאלה:
את גם בסטיפס ב2 בלילה בזמן שאת שיכורה את לא דוגמא טובה ^^
את גם בסטיפס ב2 בלילה בזמן שאת שיכורה את לא דוגמא טובה ^^
אנונימי
איכס אנשים מטונפים
טעים רצח ככה
אני לא שיכורה יא ליצן
אני תמיד עושה את זה זה מאזן את המתיקות
באותו הנושא: