10 תשובות
שואל השאלה:
זה הדבר הכי גרוע שיש אני יודעת שזה הזוי אבל לא יודעת
זה הדבר הכי גרוע שיש אני יודעת שזה הזוי אבל לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אין במה לקנא חרדה חברתית זה דבר ממש קשה ויש לי את זה
כאילו אין במה לקנא חרדה חברתית זה דבר ממש קשה ויש לי את זה
אנונימית
לגבי החרדה חברתית ממליצה לך לפנות לעמותת רקפת
שואל השאלה:
היית שם?
היית שם?
אנונימית
כן
נראה לי שהבנתי אני גם ככה לפעמים, זה אולי נובע מחוסר בטחון עצמי
כי אני יודע שחרדה חברתית זה נורא ושזה הורס לי את החיים ולמרות זאת זה מרגיש כמו משהו ש"מייחד" אותי ולא בא לי שלאחרים יהיה אתזה גם.
ואני יודע שזאת הרגשה מטומטמת ואז אני מרגיש רע על זה שהרגשתי את זה בכלל ושאני בנאדם נוראי
אם זה נשמע הגיוני
כי אני יודע שחרדה חברתית זה נורא ושזה הורס לי את החיים ולמרות זאת זה מרגיש כמו משהו ש"מייחד" אותי ולא בא לי שלאחרים יהיה אתזה גם.
ואני יודע שזאת הרגשה מטומטמת ואז אני מרגיש רע על זה שהרגשתי את זה בכלל ושאני בנאדם נוראי
אם זה נשמע הגיוני
שואל השאלה:
כןן אמאלה בולל לא חשבתי שיש עוד מישהו שמרגיש ככהה
כןן אמאלה בולל לא חשבתי שיש עוד מישהו שמרגיש ככהה
אנונימית
שואל השאלה:
וגם זה משהו שמייחד אותי כמו שאמרת אז כן בא לי לטפל בזה אבל אני מפחדת לטפל בזה ואז להתחרט ולקנא ולראות שלאחרים יש את זה ולי לא
וגם זה משהו שמייחד אותי כמו שאמרת אז כן בא לי לטפל בזה אבל אני מפחדת לטפל בזה ואז להתחרט ולקנא ולראות שלאחרים יש את זה ולי לא
אנונימית
כן בדיוק
גם בתקופה שטיפלתי בזה והרגשתי יותר טוב אבל אז ראיתי אנשים שדיברו על זה וזה גרם לי לקנא בהם "שאין לי את זה יותר" וזה גרם לי לחזור לחרדה חברתית כי זה סוגשל חלק ממי שאני וחשבתי שזאת הדרך היחידה שאני יכול לחיות בה.
וזה ממש גרוע אין לי מושג איך להיפטר מהמחשבה הזאת
גם בתקופה שטיפלתי בזה והרגשתי יותר טוב אבל אז ראיתי אנשים שדיברו על זה וזה גרם לי לקנא בהם "שאין לי את זה יותר" וזה גרם לי לחזור לחרדה חברתית כי זה סוגשל חלק ממי שאני וחשבתי שזאת הדרך היחידה שאני יכול לחיות בה.
וזה ממש גרוע אין לי מושג איך להיפטר מהמחשבה הזאת
שואל השאלה:
וואי אמאלה בולל
וואי אמאלה בולל
אנונימית
באותו הנושא: