8 תשובות
תקבלי פטור כנרטה
שואל השאלה:
אני רוצה להיות משקית תש ואני בכיתה יא' , יש דרך להתקבל לזה? עם האבחונים
אני רוצה להיות משקית תש ואני בכיתה יא' , יש דרך להתקבל לזה? עם האבחונים
אנונימית
וואלה אין לי שמץ סורי
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה בכל מקרה
אהה אוקיי תודה בכל מקרה
אנונימית
תאמת אני אגיד לך לדעתי לא היית צריכה להגיד שיש לך את זה ולהביא להם טפסים בעיקר אם את רוצה שלא ישימו על המצב הנפשי שלך עיניים בצורה חריגה מאחרים לדעתי עשית טעות ואת תצטרכי להראות שהכל בסדר אם את לא רוצה לקבל קבן על נפשי במידה והתיאורים שהבאת להם הם ממש חריגים ולא במצב טוב כי בגדול זה לא נותן עלייך רושם טוב ולדעתי להתגייס לצבא זה חרא אבל זה מצויין בהסתרה מגיל צעיר ללמוד להיות מכושל ומוכן נפשית לחיים זה לא משהו שבכל העולם זוכים אליו מבחינתי זה נקודות יתרון מטורפות את תצאי מהמערכת עם חוויות וזכרונות ועם חוסן נפשי פצצה אני מכירה המון אנשים שלא התגייסו ועד היום הם מתחרטים על זה ושהם מרגישים פספוס בחיים
אנונימית
אני חושבת שזה היופי בצבא, שאם יש מישהו שיעזור לך להשתקם זה הצבא. בעיקר כי הם רואים בך את הפוטנציאל שאת אפילו לא מסוגלת לראות. כשאני נכנסתי לצבא ועשו מיונים - הם ראו בי מפקדת מובילה ואני לא הבנתי על מה הם מדברים. ציפור רועדת הייתי והם אמרו לי שאני מפקדת מובילה. הלכתי לקרוסים של פיקוד ואכן נהייתי מפקדת מובילה, גם מכ"ית וגם אחר כך קצינה. לא ידעתי שיש בי את זה - וזה עשה לי הרבה בטחון עצמי בחיים. עד היום אני מתנהלת צבאית ואין לי סבלנות לבלושיט ואני בעד שיח ישיר וברור. אם זאת חבילת הבסיס שלך ואת רוצה לגדול, צבא זה בהחלט המקום בשבילך! הם יאתרו בך את כל הכישרונות ויוציאו ממך את הטוב ביותר שלך. את מסוגלת להרבה יותר ממה שאת חושבת. את הרבה יותר מסכום הבעיות שמנית כאן. אני בטוחה שאם לא הייתי בצבא - לא היה לי הבטחון ללמוד את מה שלמדתי ולהוביל כמו שאני היום מובילה את החיים שלי ואחרים! תני בראש! בהצלחה רבה!
שואל השאלה:
^^עוד לא הבאתי שום טפסים, האבחון היה לפני שבוע, הצו ראשון ויום המאה שלי היום מלפני חודשיים בערך
^^עוד לא הבאתי שום טפסים, האבחון היה לפני שבוע, הצו ראשון ויום המאה שלי היום מלפני חודשיים בערך
אנונימית
אני גם עם דיכאון ועם הפרעת אכילה.
ממה ששמעתי, ממש לא מומלץ לך להתגייס. סביר שתהיה התדרדרות בצבא, ואין טעם לסכן אותך (מה גם שבצבא את כפופה למערכת הבריאות הפנים צה"לית, ולא לקופת החולים שלך).
אם עד גיל הגיוס תהיי ברמיסיה ובמצב טוב, תמיד תוכלי לבחור להתנדב לצבא
ממה ששמעתי, ממש לא מומלץ לך להתגייס. סביר שתהיה התדרדרות בצבא, ואין טעם לסכן אותך (מה גם שבצבא את כפופה למערכת הבריאות הפנים צה"לית, ולא לקופת החולים שלך).
אם עד גיל הגיוס תהיי ברמיסיה ובמצב טוב, תמיד תוכלי לבחור להתנדב לצבא
אנונימית
באותו הנושא: