התחברות
הרשמה
אין לי חברים בכלל אין לי עם מי לבלות מה עושים? איך אני מוצאת אנשים להפגש איתם
27 ביוני 2026, 00:42
בילויים
שעמום
4 תשובות
היי אין לי גם בואי ניפגש ביחד
א
אני אוהבת את חבר שלי
פיצה עלי
ב
בעל עסק פיצה
בטח יש בפייס קבוצות וזה
T
Tracey
טוויני שלי את
ג
גל מגלגלת הגלגלים
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עם מי הייתם רוצים לבלות לילה ומה הייתם עושים איתו?
מה עושים כאשר רוצים לבלות עם חברים אבל אין חברים?
זה רע לדעתכם לא לצאת מהבית בכלל? לא להיפגש עם חברים לא לבלות לא כלום
זה יהיה לא רגיל אם אני לא אצא לבלות עם חברים בחופש בכלל?
17+ שגרים בצפון ללא רכב ורוצים ללכת לבלות למסיבות , מה אתם עושים ?
אם היו אומרים לכם שזה אם לצאת לבלות עם ילדים מהכיתה שאתם לא ממש חברים שלהם או לא לצאת לבלות בכלל מה הייתם עושים?
איך לגרום לחברים שלי יותר להזמין אותי ובכללי לבלות יותר?
נמאס לי כבר לראות את כולם יוצאים לבלות עם החברים שלהם ורק לי אין חברים לבלות איתם אין לי בכלל חברים ניסיתי להתחבר השנה
אם אתם מחפשים להכיר חברים חדשים לצאת לבלות עם אנשים איך הייתם עושים את זה?
למה אני לא מוצאת חברים שרוצים לבלות?
מה עדיף להיות לבד(בלי חברים בכלל) או להישאר עם חבר אחד ,שכן יש לי אופציה לצאת לבלות איתו(אבל אני לא נהנה בחברתו)?