8 תשובות
שואל השאלה:
יש לי עם מי אבל הם אף פעם לא רצו לצאת או ביקשו זה יותר גרוע
יש לי עם מי אבל הם אף פעם לא רצו לצאת או ביקשו זה יותר גרוע
אנונימית
תציעי את אל תחכי להם
שואל השאלה:
לא נראה לי דהם רוצים ואז זה סתם יהיה מביך
לא נראה לי דהם רוצים ואז זה סתם יהיה מביך
אנונימית
אני מבינה אותך ברמות אבל תחשבי שהם גם מחכים להושיב ואף אחד בסוף לא שולח אתם מפסידים מזה חבל תשלחי פעם אחת ותראי מה אומרים
תנסי
תשלחי להם איזה הופעה או משהו ותרשמי זורמים?
תשלחי להם איזה הופעה או משהו ותרשמי זורמים?
מה הסיבה? לא אוהב את החברים שלך? לא אוהב לצאת למקומות כאלה?
אני לא יוצאת כי אין לי עם מי..
זה קצת מעיד על דברים לא טובים
אבל זה אחלה אם את יוצאת עם משפחה
אבל זה אחלה אם את יוצאת עם משפחה
באותו הנושא: