33 תשובות
זה מעולה כי זה נועד לזעזע ולגרום להפסיק את הצריכה של זה
יופי
לפעמים צריך להראות דברים בצורה מזעזעת כדי שיבינו כמה הדבר הזה מזעזע
מסכנה לנה מקווה שלא שמו לה גם
לא עוזר, כמו שכולם יודעים שאסור לאכול פיצה ועדיין אוכלים, או שאסור לראות פורנו ועדיין צופים. מי שמכור יישאר מכור.
לדעתי זה די מגעיל התמונות האלה, אני זוכר שראיתי כאלה בחול וכן זה יכול לעזור, אבל אני חושב שכבר עדיף בלי
שואל השאלה:
אז שפשוט יפסיקו למכור
למה אני אמורה לראות תמונה של עובר מת?
המטרה שזה יזעזע.
מעולה, שאנשים יבינו מה זה עושה לגוף.
^^ אם יפסיקו למכור זה יהפך לשוק שחור וזה עוד יותר גרוע.
כי את לא יכולה למנוע מאנשים לקנות
שואל השאלה:
ולמה משהו שאני עושה מרצוני צריך להפריע לאנשים
כמו באירופה
מיותר וסתמי
זה לא ימנע מאנשים לעשן סתם נראה מכוער
כשאת מעשנת את פוגעת גם בסביבה שלך
שואל השאלה:
זה לא רק מכוער זה פשוט מזעזע
זה אפילו לא גרם לי לרצות להפסיק לעשן לשניה
זה פשוט דוחה ומגעיל ומזל שיש לי קייס לקופסה
^^^^^כי זה מפריע לאנשים
חוץ מהריח וכל זה זה יוצר עישון פסיבי
שואל השאלה:
אני לא פוגעת בשום סביבה
מ2007 החוק אוסר על עישון במקומות סגורים
בן אדם שיעשן במקום פתוח לא יפגע באף אחד
כשאת מעשנת ומוציאה את העשן לאוויר הפתוח זה פוגע באנשים אחרים
זה נקרא עישון פסיבי
שואל השאלה:
אז אם זה מפריע לך אני צריכה לראות תמונות של שיניים רקובות ואנשים מורדמים?
למה כשאתה שותה אלכוהול ועלול להזיק לסביבה אני לא שמה לך תמונות של כבד חולה בפנים?
דבר מצויין
נועד להרתיע
כי אלכוהול לא קרוב אפילו לכמה שעישון פוגע
שואל השאלה:
תאמין לי שאף אחד לא הפסיק לעשן בגלל התמונות האלה
זה אחד הרעיונות המיותרים
כמו זה שהחליפו את הצבע של הקופסאות
אולי את לא אבל יש כאלה שכן. את לא יכולה לקבוע עובדה.
שואל השאלה:
אלכוהול לא קרוב לכמה שעישון פוגע? שמע זה החירטוט הכי גדול ששמעתי
לפעמים צריך להראות דברים בצורה מזעזעת כדי שיבינו כמה זה מזעזע
1. אני לא שותה 2. הבאת רעיון נחמד
שואל השאלה:
לא. אי אפשר לגרום לאנשים להפסיק לעשות משהו בדרך הזאת.
כמו שכשאת עושה משהו אף אחד לא יפריע לך
^^^ לשתות בירה פעם ב זה סבבה זה לא בריא אבל זה לא גורם לנזק בלתי הפיך. עישון כן.
שואל השאלה:
זה עדיין לא סיבה לשים תמונות גרפיות
מי שרוצה להיות חולה שיהיה חולה
^ לא. כי הוא תופס את הבתי חולים וגורם לעישון פסיבי. הוא פוגע באחרים אז צריך למנוע את זה.
שואל השאלה:
מה זה בכלל אומר תופס את הבתי חולים? זה מקומות שמורים?
זה הדבר הכי טיפשי ששמעתי^^^
זאת אומרת שהרבה כוח אדם הולך לטיפול בחולים שחלו מעישון ולכן אם יעצרו את העישון יהיה הרבה יותר כוח אדם ורופאים יוכלו לעשות פחות שעות
אולי לא להפסיק
אבל יש מצב שזה מנע מאנשים להתחיל
התחברות ל