21 תשובות
כן יואו
מה???
איפה
מתיי ואיפהה
איזה היה עכשיו ?
*צבע אדום
* אזור ואדי ערה:* אום אל פחם, מי עמי
* אזור שומרון:* חיננית, טל מנשה, שקד
* אזור ואדי ערה:* אום אל פחם, מי עמי
* אזור שומרון:* חיננית, טל מנשה, שקד
אה כל עוד לא במרכז הכל טוב
אני בהלם אני מקווה שזאת אזעקת שווא אין לי כוחות
האזור הזה מאוד מאוד לא לגיטימי לירי טילים עליו.. מוזר. אני הייתי ממתינה עם הלחץ עד שהעניין יתבהר
דיבור מגעיל אבל ממש מגעיל ^^^^
מה? מתי והיכן?
ממש מוזר אזעקות באיזור הזה..
אף אחד לא מדווח על זה גם
אולי זה קשור לשלושה מחבלים שחיסלו היום בשכם?
אף אחד לא מדווח על זה גם
אולי זה קשור לשלושה מחבלים שחיסלו היום בשכם?
זה הקישור היחיד שחשבתי עליו^
וואו זה כל כך מוזר לי
וואו זה כל כך מוזר לי
שואל השאלה:
היו אזעקות וקראתי בטלגרם שזה כנראה מסוריה
אבל יש אומרים שזה תרגיל או אזעקות שווא למרות שאנשים אומרים שהיו בומים
לא בטוחה בזה בטח עוד מעט יעדכנו
היו אזעקות וקראתי בטלגרם שזה כנראה מסוריה
אבל יש אומרים שזה תרגיל או אזעקות שווא למרות שאנשים אומרים שהיו בומים
לא בטוחה בזה בטח עוד מעט יעדכנו
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שלפי מה ששמעתי אמרו שיתקפו בגלל מה שהיה בשכם אבל עדיף לחכות לעדכונים
למרות שלפי מה ששמעתי אמרו שיתקפו בגלל מה שהיה בשכם אבל עדיף לחכות לעדכונים
אנונימית
זה לא יכול להיות תרגיל, מאוחר מידי בשביל זה
בהמשך לאזעקה באיזור השומרון, לא ידוע על נפילה, נפגעים או נזק כתוצאה מהפעלת ההתראות.
*הלל ביטון רוזן, חדשות 14*
*הלל ביטון רוזן, חדשות 14*
שואל השאלה:
אנשים כתבו שהיו בומים ממש חזקים
אנשים כתבו שהיו בומים ממש חזקים
אנונימית
שואל השאלה:
נודרת שכוס אמא שלהם אם הם מתחילים
נודרת שכוס אמא שלהם אם הם מתחילים
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון לאזעקות צבע אדום בצפון מערב השומרון ובוואדי ערה: הדי פיצוץ נשמעו באזור הקריות, יקנעם והסביבה.
מטוסינו חגים בשמי האזור. בסוריה דווח על תקיפה שכוחותינו ביצעו בגזרה. ייתכן והאזעקות הופעלו כתוצאה מירי שזלג לאחר נ.מ. שירו הסורים.
עדכון לאזעקות צבע אדום בצפון מערב השומרון ובוואדי ערה: הדי פיצוץ נשמעו באזור הקריות, יקנעם והסביבה.
מטוסינו חגים בשמי האזור. בסוריה דווח על תקיפה שכוחותינו ביצעו בגזרה. ייתכן והאזעקות הופעלו כתוצאה מירי שזלג לאחר נ.מ. שירו הסורים.
אנונימית
אני גם שמעתי בום..
וזה מוזר שזה הגיע מסוריה כל כל עמוק לשטח ישראל? לא נשמע הגיוני..
והצבא לא מפיל את זה קודם?
אני גרה באיזור יותר לכיוון הגבול עם ירדן וסוריה והיה פעם אחת שחדר משהו מסוריה והפילו אותו כבר הרבה הרבה יותר קרוב לגבול מהרגע שהוא חצה את השטח
בגלל זה זה מוזר שנמ הזה (או מה שזה לא יהיה) הצליח לחדור כל כך עמוק..
וזה מוזר שזה הגיע מסוריה כל כל עמוק לשטח ישראל? לא נשמע הגיוני..
והצבא לא מפיל את זה קודם?
אני גרה באיזור יותר לכיוון הגבול עם ירדן וסוריה והיה פעם אחת שחדר משהו מסוריה והפילו אותו כבר הרבה הרבה יותר קרוב לגבול מהרגע שהוא חצה את השטח
בגלל זה זה מוזר שנמ הזה (או מה שזה לא יהיה) הצליח לחדור כל כך עמוק..
באותו הנושא: