4 תשובות
תנסי להכיר אנשים במעגל, הזה של השגרה, בצבא תיפתחי ותדברי עם אנשים, עבודה אפילו בסופר אי אפשר פשוט לחכות שזה יפול עלייך משמיים
אנונימית
אז לא יהיה, מה קרה?
גם אני מרגיש ככה למרות שאני לא חייל פשוט צריכים לבנות איזה סדר יום לסופש ובכללי כדי להיות בשיגרת צבא חיים פרטיים
תמיד הייתי שונה בכל המסגרות שלי. בגיל 27 מישהי התחילה איתי והיינו בזוגיות 3 שנים. דברים קורים מעצמם. ממליץ להתמקד בעתיד שלך ובערכים שלך
באותו הנושא: