13 תשובות
עם כל השנאה שלי לצבא, הצבא ממש מקבל טרנסג'נדרים לדעתי ואפילו עושה למענם כמה שיותר.

הצבא כן יקבל אותך כא-בינארי, רק תודיע מראש שזה מה שאתה וזהו, שיהיו מוכנים למידע הזה.

לבחור בתשובה הראשונה - ממש לא מחליטים לפי זה, בוא לגדודים מעורבים ותראה כמה טרנסג'נדרים / יות / א-בינארים / הכל מהכל יש.
2T
מנסיון של חברים שלי על הקשת הטרנסית בצבא הכי טוב זה לפנות למשקית טרנס והיא תעזור את ההתאמה ביחידה שלך
מה זה משקית טרנס??
אנונימי
לדעתי יש לך אפשרות לבחור להתגייס בתור גבר או בתור אישה
זאת המשקית שאחראית על טרנסים בצבא
זה לא קיים
אנונימי
משקית טרנס? בטח שזה קיים
"היוהל"ם הינו הגורם המטכ"לי האמון על תחום המגדר בצה"ל, ובכללותו מלש"ביםות וחייליםות על הקשת הטרנסית.

דוא"ל: [email protected]

ניתן ליצור קשר עם אופק המש"קית -

בטלפון: 0508100122, בין השעות 8:30-17:00 בימים א'-ה'.
במקרים דחופים ניתן ליצור קשר בכל שעות היום.

כמו כן, ניתן לפנות אל נציגות היוהל"ם ביחידות השונות."
כמו שאמרו מעליי יש משקית טרנס שיכולה לעזור, אבל זה בטח יהיה לפי ההעדפה שלכם.
אחי אפילו בקישור ששלחת רשום שזה גוף שלא קשור לצבא, ליטרלי האימייל הוא גימייל
אין כזה דבר זה סתם גוף יועץ לצבא
אנונימי
איפה זה כתוב? חוץ מזה גם אם תאורתית היא לא גוף של צה"ל היא עדיין עוזרת ועזרה להמון אנשים שאני מכיר
אתה מתבלבל קצת, לא אמרתי שזה לא עוזר רשמתי שמשקית טרנס זה המצאה שלך והיא דיי מפגרת יש לציין.
אז אל תבלבל פה לאנשים שגם ככה מבולבלים את המוח
אנונימי
זאת לא המצאה שלי
ליטרלי הבאתי מקור מידע
לפי מה שאני יודעת יש עמותה כזאת שעוזרת אז אולי כדאי להתייעץ איתם