התחברות
הרשמה
מישהו פה כותב?
כאילו פואטרי כזה?
אני ממש צריכה התייעצות וטיפים
26 ביוני 2026, 23:01
כתיבה
3 תשובות
כן
ילדה של אהבה
סי
ה
הלו קיטית
מוזמנת לפנות איפה שנוח לך, אעזור בשמחה.
ג
ג'ון הבלתי נלאה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יש כאן מישהו שכותב פעלי עתיד בגוף ראשון עם א, ולא עם י'?
למה מעריכים יותר מישהו שמצטיין במתמטיקה מאשר מישהו שכותב סיפורים ממש טובים?
מז"א שמישהו כותב תשם שלי ואז כותב אוחח?
אם מישהו כותב לכם בקיר אתם כותבים לו בחזרה בקיר?
אם מישהי/מישהו שכותב לכם בווצאפ ככה:
אם מישהו כותב לכם בקיר תודות אתם כותבים לו בחזרה?
אם מישהו כותב לכם בקיר התודות אתם גם כותבים לו בחזרה?
מה זה בסטיפס חברים לעט כלומר מישהו כותב משהו וכותבים לו תגובות בפרטי או מה
נכון אם מישהו כותב לי "את מושלמת" זה משהו שמישהו יכתוב למכוערת בשביל לא להעליב אותה?
חשבתי על זה... מה אם אנחנו רק סיפור שמישהו כותב ומישהו כותב עכשיו שאני שואלת את זה?
קראש על מישהו כותבים באנגלית עם u או עם a?