6 תשובות
לאו דווקא
לא.. זה מחמאה
כל מחמאה אפשר להגיד שזה היה כדאי לא להעליב
בעולם של היום זה לא אומר כלום, אומרים את זה ליפות ולמכוערות כולם צבועים
אנונימי
אם היית מכוערת הוא היה כותב "את סבבה" או "את בסדר", להגיד למישהי "את מושלמת" כדי לא להעליב זה קצת מוגזם