7 תשובות
זה לא אמור להיות ככה, אבל זה קורה לפעמים
תנסו לחוות חוויות חדשות ביחד ולשנות קצת שיגרה
זה יכול לקרות וזה לגיטימי
תדבר איתו על זה כמו שרשמת פה
זה יכול לקרות
אולי תנסי לדבר איתו על זה
אולי תנסי לדבר איתו על זה
תראה אחרי זמן מה אוהבים מאוד אבל לא אומרים את זה כי מסקים שזה מובן מאילו
תנסה לדבר איתו להסביר לו את זה
תנסה לדבר איתו להסביר לו את זה
תשמע, בתחילה של כל זוגיות תמיד יש היי כזה. שאתם ממש מאוהבים ומלא קוצ'י מוצ'י ומלא מחמאות ומלא אני אוהב אותך וכו' וזה סופר נורמלי.
עם הזמן, ההתאהבות הופכת לרגש עמוק של אהבה וגם היי יורד. לא כי אתם לא אוהבים אחד את השני, פשוט כי כבר אתם מרגישים רגש יותר עמוק.
אני לא חושבת שצריך להיות אחרי זמן מה שמזניחים כי אחרי הכל אתם עדיין זוג. אם הוא מחמיא פחות זה נורמלי אם אתה מתכוון לזה.
וגם אם זה מפריע לך, אז תגיד לו בכנות מה שאתה מרגיש ותראו איך אפשר לפתור את זה
עם הזמן, ההתאהבות הופכת לרגש עמוק של אהבה וגם היי יורד. לא כי אתם לא אוהבים אחד את השני, פשוט כי כבר אתם מרגישים רגש יותר עמוק.
אני לא חושבת שצריך להיות אחרי זמן מה שמזניחים כי אחרי הכל אתם עדיין זוג. אם הוא מחמיא פחות זה נורמלי אם אתה מתכוון לזה.
וגם אם זה מפריע לך, אז תגיד לו בכנות מה שאתה מרגיש ותראו איך אפשר לפתור את זה
באותו הנושא: