2 תשובות
להפסיק זה לא שווה את זה אם את נפגעת בסוף
אם את רואה שהוא עובד על עצמו
אבל באמת עובד על עצמו
תלוי במקור הבעיה, אבל הולך לטיפול אולי מתייעץ עם איש מקצוע, עוזר לעצמו, משפר הרגלים רעים.
אז כן אפשר אבל אם לא אז פשוט להתקדם הלאה לדעתי.
אני אישית תמיד שנאתי את הקונספט של הפסקות כי חשבתי שאם אתם צריכים הפסקה ולא רוצים להיות יותר אחד ליד השני זה לא טוב אבל ההפסקה היחידה שמבחינתי רלוונטית והגיונית זה כזו שבה צריך פשוט זמן לשיפור עצמי בשביל עצמך ובשביל לא לפגוע בבן אדם השני
אבל באמת עובד על עצמו
תלוי במקור הבעיה, אבל הולך לטיפול אולי מתייעץ עם איש מקצוע, עוזר לעצמו, משפר הרגלים רעים.
אז כן אפשר אבל אם לא אז פשוט להתקדם הלאה לדעתי.
אני אישית תמיד שנאתי את הקונספט של הפסקות כי חשבתי שאם אתם צריכים הפסקה ולא רוצים להיות יותר אחד ליד השני זה לא טוב אבל ההפסקה היחידה שמבחינתי רלוונטית והגיונית זה כזו שבה צריך פשוט זמן לשיפור עצמי בשביל עצמך ובשביל לא לפגוע בבן אדם השני
באותו הנושא: