4 תשובות
תספרי, אף פעם לא רע לספר
אני לא בא לראות מי צודק סתם אני גם פעם הייתי ככה עד שהפסקתי וזה הרבה יותר כיף
היית פשוט לא מתייחסת או נשארת בדיבור בלי דחיפות
ודרך אגב מה הבעיה בגוף?? זה חוקי...
שואל השאלה:
אחותי תשאלי אותה היא זאת שקרתה לי בת ז*נה ודחפה אותי^
אנונימית
את לא חייבת לספר רק אם בא לך
אבל בכללי למה לריב מכדורגל?? משחקים בשביל להנות... לריב זה לא כיף..