4 תשובות
כן
לא הייתי שואלת את זה בן אדם שאת לא מכירה
אולי אחרי היכרות קצרה שתביני יותר כמה זה נושא רגיש אצלו
אולי אחרי היכרות קצרה שתביני יותר כמה זה נושא רגיש אצלו
זה בסדר
כל עוד את באותו מצב תשאלי את עצמך איך את היית מגיבה אם שואלים אותך את זה
כל עוד את באותו מצב תשאלי את עצמך איך את היית מגיבה אם שואלים אותך את זה
אולי זה יהיה לו פחות נעים אבל אני חושבת שהוא יבין
באותו הנושא: