10 תשובות
כן ברור שזה בסדר
כן
כן למה לא
כן אני לא רואה בזה בעיה
לפעמים ההתעניינות הזו יכולה לגרום לאדם להרגיש יותר טוב
לפעמים ההתעניינות הזו יכולה לגרום לאדם להרגיש יותר טוב
אני חושבת שזה לא נעים שאנשים זרים יתחילו לדאוג לך שאתה במצב כזה וזה קרה לי עדיף לא לשאול זה לא שהוא עומד לשתף אותך בכל מה שקרה לו הרגע
אנונימית
^דאגה זה לא אומר שצריך לשתף
סך הכל עזרה בסיסית, אולי להציע מים או משהו
סך הכל עזרה בסיסית, אולי להציע מים או משהו
כמובן אבל במצב הזה זה לא הכי נעים שאנשים זרים מתחילים לשאול אותך אם אתה בסדר וזה קרה לי
אנונימית
כל אחד למקום שהוא לוקח את זה
למשל אני הכרתי חברה ממש טובה ככה(: ובנוסף היא פשוט הצילה אותי באותו הרגע
למשל אני הכרתי חברה ממש טובה ככה(: ובנוסף היא פשוט הצילה אותי באותו הרגע
זה קרה לי וזה ממש לא כיף אני לא אתחיל לשתף זר בכול השיט שלי
אנונימי
בבקשה תגיד לי שעשית את זה
באותו הנושא: