9 תשובות
אני מסכימה עם האמא
בזמן עבודה זה פחות מתאים לפי דעתי לפי דעתי אבל אחרי זה זה יותר לגיטימי
לדעתי זה ממש בקטנה
תפתחי שיחה, תחייכי תסתכלי בעיניים. אם הצד השני נראה זורם ובאותו אנרגיה, מפתח איתך שיחה חזרה, אז לגמרי כן למה לא?
שואל השאלה:
ואם לקוח מתחיל איתי?
אנונימית
אם את בעניין? אז בדוק מה הבעיה
תגידי שתשמחי לראות אותו מחוץ לחנות
שואל השאלה:
גם לא יודעת אם זה בסדר מצד החברה אם אם ידעו שעובדת יוצאת עם לקוח כי אני מסורה לעבודה מאוד אבל מרגיש לי שגם אם יהיה לי בן זוג שזה משהו שחולמת עליו הרבה אז כן ארצה להיות איתו גם הרבה אבל לא על חשבון העבודה
אנונימית
באיזה עבודה מדובר?
שואל השאלה:
בחנות בגדים אבל של רשת ואני מאוד אוהבת ומסורה אבל לא יודעת כל כך מה דעתם של המנהלים האחראיים מה דעתם על מקרה של לקוח ועובדת
אנונימית
לדעתי זה סבבה שתתחילי עם לקוח הכל טוב
התחברות ל