17 תשובות
ממש לא לגיטימי
זה יחס מגעיל של לקוחות ולקוחות כאלה אני לא סובלת
תעני לה ותגידי לה שיש עומס ושתחכה בסבלנות כי עם כל הכבוד היא לא לבד בעולם
זה יחס מגעיל של לקוחות ולקוחות כאלה אני לא סובלת
תעני לה ותגידי לה שיש עומס ושתחכה בסבלנות כי עם כל הכבוד היא לא לבד בעולם
חחחחחח כוכבה של סטיפס
לא. שיסתמו תפה שימי עליהם ז** את לא עובדת אצלם את עובדת בשביל הרשת שיסתמו תפה ויורידו תראש כשהם מדברים איתך תודה
אני גם קופאית וזה פשוט נורא איך שמתייחסים אליי
אנשים חושבים שהעולם חייב להם משהו
תתעלמי
תתעלמי
מצד אחד לא מצד אחר נתקעתי ברמי לוי והקופאית שם הייתה ממש איטית ברמה של אחרי חצי שעה היא העבירה רק שליש מהדברים שהיו לי וכבר התחרפנתי,כאילו היא רק התחילה את המשמרת אז באיזשהו שלב אמרתי לה שתתן לי לעשות את זה והעברתי הכל ברבע שעה,אבל אם את לא כזו אז לא לגיטימי בשיט
שואל השאלה:
תאמינו לי בגלל החג והלחץ 3 אנשים אמרו לי את זה היום ואני פשוט חזרתי הביתה בוכה בגלל שאחד מהם צעק עליי
לא יכולה לספוג את זה
תאמינו לי בגלל החג והלחץ 3 אנשים אמרו לי את זה היום ואני פשוט חזרתי הביתה בוכה בגלל שאחד מהם צעק עליי
לא יכולה לספוג את זה
אנונימית
שואל השאלה:
והאמת שאני מעבירה מאוד מהר
והאמת שאני מעבירה מאוד מהר
אנונימית
^^ אז לא זה כבר מגעיל,שילמדו להתנהג
^^ אז הם דוחים ברמות
תקשיבי גם אני הייתי במצבים כאלה וגם אני די סבלתי את זה. זה כן הלחיץ אותי והיה לי קשה לפעמים ומתסכל ממש. אבל בסופו של דבר צריך לחשוב על זה כמשהו מחזק. תחשבי שלאף אחד אין משהו אישי נגדך, אלא הם סתם מסכנים שמוציאים עלייך את המרמור מהחיים המסריחים שלהם. את יכולה רק לרחם עליהם שהם כאלה עלובים שהם צועקים על קופאית בסופר כי זה ליטרלי פתאטי ברמות. אמיתי אני אומרת לך.
איףףבאותו רגע את יוצאת לשירותים שומעת
כוכבה הבאה שלנו
כוכבה הבאה שלנו
אנונימית
לא
חרא אנשים תתעלמי פשוט
לא לגיטימי בכלל
אנשים חושבים שבגלל שאת העובדת אז את ברמה מתחתיהם
אנשים חושבים שבגלל שאת העובדת אז את ברמה מתחתיהם
ממש לא.
יש אנשים מגעילים צריך ללמוד להתעלם מהם
יש אנשים מגעילים צריך ללמוד להתעלם מהם