התחברות הרשמה

אם אני חותמת דין אישה כדין גבר

משלמים לי יותר ב8 חודשים אקסטרה האלה?
או איזה מענק בסוף?
26 ביוני 2026, 21:33
גיוסחייליםתפקידיםדין אישה כדין גבר    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אם אני לא חותמת על טופס דין אישה כדין גבר מה יהיה?
למה נשים לפעמים חותמות דין אישה כדין גבר ?
מה קורה אם משבצים אותי ללוחמה ואני לא חותמת דין אישה כדין גבר מתכננת לסרב בבקום
כשאני חותמת על הטופס דין אישה כדין גבר
לוחמת מעברים חותמת דין אישה כדין גבר?
בנות שחותמות דין אישה כדין גבר, השכר בקבע אותו הדבר או יותר?
מה זאת אומרת דין אישה כדין גבר?
אם אני חותמת דין אישה כדין גבר ומתגייסת לקרבי ואז נופלת לתפקיד יותר עורפי אני עדיין צריכה לשרת 3 שנים?
יש תפקידי קרבי לבנות שהם בלי לחתום דין גבר כדין אישה?
חובשת קרבית חותמת דין אישה כדין גבר? אשמח לתשובה
אם חתמתי דין אישה כדין גבר ואני יוצאת מלוחמה אני משרתת רגיל זמן נשים?