5 תשובות
א שנתיים 8
ב תלוי מתי את יורדת
אם בתחילת השירות את יורדת מקרבי אז יקצרו לך את החתימה, אם בשלב מאוחר יחייבו אותך להישאר הכל
שואל השאלה:
אם זה אחרי חצי שנה? בסוף ההכשרה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אם אני נכשלת בבר אור
אנונימית
לדעתי עדיין יקצרו לך את השירות
אבל אני לא בטוח
מי שנכשל בבראור לא יורד מקרבי כמעט אף פעם, הוא עובר למחלקת עלייה עד שהוא עובר.
שואל השאלה:
תודה
אנונימית