14 תשובות
עובדה שאין
כן.
בנות כנראה מפחדות לגשת עליך בידיעה שאולי יש לך בת זוג.
כן
כי אתה לא מנסה אולי?
אליך*
אולי אתה לא מודע לעצמך
כן, הגיוני.
שהייתי בתקופה היפה שלי, רזה חטובה בכושר יפיפייה גם לי לא היה בן זוג אין קשר , צריך פשוט ביטחון עצמי שלא היה לי , יכולת ליצור קשרים חדשים חברתיים כריזמטיות וביטחון לגשת לבנות במקרה הזה
שואל השאלה:
gojo satoru יש משהו במה שאת/ה אומר יש לי הרגשה שזה גם נכון לצערי.
מה הפיתרון לדעתך?
כן.
זה לא רק על מראה.
זה כמו שיש מלא בנות יפות בלי בן זוג.
זה גם אופי, ביטחון עצמי,
ולפעמים פשוט מזל
לגשת אליהן ראשון, להיות nonchalant במקרה הזה רק ירחיק אותך מהן.
לדבר איתן בקלילות ולא לקחת את זה קשה.
כן קורה
כי יופי זה לא דבר היחיד שחשוב, ואולי כי אתה לא הטעם של הרוב שאתה פוגש, אני גם כמוך מודע לזה שאני יפה אבל כן צריך לשפר כמה תכונות באיך שאני משדר את עצמי כשאני מתקשר עם בנות (כי לרוב יוצא לי בקטע חברי כל הזמן),
וגם צריך להכיר במקומות הרלוונטיים, כי יכול להיות שאתה לא רק נתקל בכאלו שפשוט אתה לא הטעם שלהן, אלא גם מנסה להכיר במקומות פחות מתאימים
אולי אופי
כי יופי זה לא הכל בחיים. שמחה שעזרתי
התחברות ל