40 תשובות
זה בסדר. כנראה זה לא הזמן המתאים,כל דבר יבוא בזמנו ואני בטוחה שתכף תבוא מישהי
כן. בהחלט
הכל הגיוני כשזה קשור אלייך
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר לצנוע
אני מודע לעצמי
הכי הגיוני שיש
למוצלחים יש דרישות, והם רוצים להיות בקשר עם עוד מוצלחים... מה לעשות שמוצלחות קשורה לנדירות?!
אני פנויי(;
אולי אתה מכוער ואין לך מודעות או משהו אחר לא יודע
כן
לא הגיוני!
לא בדיוק



חחח הבנתם? כמו השם משתמש שלו
איזה הומור שבור יא אללה
חחח סורח לבאס אותך אבל שלושת הדברים המקסימים שכתבת פה על עצמך, בוא נאמר שהם לא כתובים אצלי ברשימה לגבר שאני רוצה
הכל יכול להיות, הרבה פעמים בנות מתביישות להתחיל עם בנים אז תתחיל עם בנות ואני מבטיחה לך שיזרמו
נשים אוהבות גברים זבל, מה נעשה.
לא הגיוני סתם ברור שזה הגיוני
שואל השאלה:
אנימה זה פח
אני לא חרא בן אדם
1)יש לי אופי עדין
2) אנשים אוהבים להיות הסביבתי
3)אני וותרן מטבעי ואוהב לתת
וזאת הסיבה שבאלי כבר לאהוב
שכחת גם צנוע
פיקמי
שואל השאלה:
אני צנוע אבל מודע לעצמי
זה לא שאני מסתובב כל היום ברחוב ומכריז את המעלות שלי
את מבינה שכאן בשאלה אני מוכרח לציין
את המעלות שלי כדי שאקבל תשובה עניינית?
כמובן אבל לאמר לנו שאתה חתיך מושלם ומדהים ושאוהבים אותך לא בהכרח אומר שתהיה לך חברה
שואל השאלה:
לא ציפיתי שזה יביא לי חברה
ציפיתי לקבל תשובות הגיוניות
או בנים אחרים שמזדהים איתי
אין קשר
כנראה שאתה לא מנסה מספיק
זה לא יפול עלייך מהשמיים
אם יש אנשים חרא ששונאים אותך תמיד יכול להיות שמישהו הפיץ עלייך שמועות או אמר לאחרות לא לצאת איתך
זה לא קורה הרבה אבל אין למ עוד מה לכתוב חוץ מבהצלחה
מתכוון למכוער שחצן וחסר מודעות?
אנונימית
כנראה שזה מעיד שאתה חרא בן אדם בדברים אחרים
גם לי
יכולה להזדהות 3/>
אתה גם מאוד צנוע
האם זה הגיוני שאני יפה ואין לי חבר?
לא
אז יאללה בוא נתחתן :)
סתם
מבינה אותך האמת אבל זה עוד יגיע אל תהיה לחוץ
ותזכור שאתה תמיד יכול גם להתחיל עם בנות...
האם זה הגיוני?
לא בדיוק
שואל השאלה:
זהו זה הענין
אני נראה טוב
(בנות דופקות לי מבטים בכל מקום)
אני עם אופי ממש נח ברמה שקשה לעצבן אותי
אני אוהב לתת ולראות אנשים נהנים
ויש לי הומור שזה פלוס גדול בעייני המון
אז לא יודע מה נדפק איתי
כנראה שלא לכל דבר יש סיבה
בוא תהיה איתי
אהבתי את האהבה העצמית.
לא חושבת שניסית לעוף על עצמך יותר מידי, ובכל זאת אני לא יכולה באמת לשפוט כי אני לא מכירה אותך.
לגבי תגובות של אנשים פה שאתה לא צנוע וכאלה.. אל תתרגש כי זה תמיד שמישהו מצהיר שהוא אוהב את עצמו אז יהיו תגובות כאלה, אבל כשזה ההפך הגמור אז ינפחו פתאום לבן אדם את האגו וינסו להרים לו. זאת אחת הסיבות למה בסוף אתה צריך להקשיב רק לעצמך ולא יותר מידי לרעשי רקע.


אני מבינה על מה אתה מדבר, ובעולם היום ועם החשיפה הופכים זוגיות לאיזה "מצרך חיוני" או משהו; בעיקר עבור רושם.. אז קורה שעולה המחשבה ש"למה אני לא ככה? האם אני מקולקל?"
יכולות להיות מיליון ואחת סיבות למה לא.. ושוב, אני לא מכירה אותך מקרוב בשביל לתת את ההתרשמות שלי.
זה ממש לא בהכרח מסיבה רעה או שמשהו לא טוב בך או באישיות שלך.. זוגיות מעבר למשיכה והיכרות, זה באמת עניין מאוד של חיבור מתאים וכימיה נכונה- שזה מאוד לא מובן מאליו וקל למצוא, בסופו של דבר.
מכאן גם תלוי מהם הסטנדרטים שלך.. יש כאלה עם סטנדרטים לא מציאותיים בכלל, אבל אני מניחה שאתה פחות מדבר על זה.
בן אדם עם אישיות וכישורים אז אני חושבת שבאופן טבעי יכוון או ימשוך אליו בעצם אנשים עם יכולות דומות, ולפעמים יש יכולות מאוד מרשימות שלא פוגשים בכל יום- ואז שוב תוסיף את עניין המשיכה, ההיכרות עם מישהו נחמד וההתאמה בינכם.
עוד סיבה שאני יכולה להביא היא גם האופן שאתה מצליח להיקשר לאנשים ולהרגיש בטוח איתם.. כי יש כאלה שחוו טראומות שמקשות עליהם ליצור חיבור רגשי, אינטימי וכולי. וכן, הם "אנשים רגילים" לחלוטין.
ציינתי מספר סיבות מתוך אוקיינוס של אפשרויות.. מקווה שזה נתן לך ולאחרים אולי נקודת התבוננות נוספת :)


אה והנקודה היא שרציתי לומר-
אף פעם אל תהיה לחוץ לזוגיות כי מצב של נואשות ותלות זה לא טוב. זוגיות לא תהפוך אותך למאושר, ודברים יבואו בזמן שלהם.. תצא לעולם, תכיר אנשים ותנצל הזדמנויות כשאתה מרגיש שזה זה ותזרום עם זה
זה יגיע בסוף
שואל השאלה:
שלחתי לך בפרטי
שואל השאלה:
^נו אין לי מה לכתוב פה
תסתכל בביו לא בשם
שואל השאלה:
חשבתי על זה
ואני תולה את זה יותר בגלל המוצא שלי
אני מגיע ממשפחה דוסית
אז רק בשנים האחרונות יצאתי לעולם
כנראה זה מה שעושה כאן את הפער
שואל השאלה:
ילדה סוכר^^

עכשיו אני מבין מה הולך פה
אני רואה בפרופיל שיש לך חבר
פתאום הכל ברור לי
ברור שתגידי שאני חי בבועה ולא חתיך
ושחבר שלך הכי חתיך בעולם
(הוא לא, בהתחייבות!)
עכשיו כשאתם בזוגיות הוא הכי יפה בעינייך
זה יותר מדוייק
שואל השאלה:
אני רואה שאת ממש קנאית
אז בואי נעשה משחק קטן
את תקבלי אינסטגרם ותדרגי מ1 עד 10
אולי אני לא הטעם שלך אבל תדרגי
לא בטוחה אם וותרן זו תכונה חיובית, ומי מעיד שאתה כזה(בכללי מה שרשמת)?
אצה הוא הסביבה, כי להעיד על עצמך זה לא הכי מדוייק.

בכל מקרה אם זה הגיןני? כן עובדה שזה קיים
שואל השאלה:
או שכן או שלא
אבל אני רואה בנות שיוצאות עם עבריינים ומושחתים
או עם נערי רחוב חסרי חיים
אז קשה לי להאמין שהרצון להגיב זה מה שמרחיק ממני את המין השני