7 תשובות
כי הראיון של טאיסיה נורא אמוציונלי וקשה שלא להאמין לה
כן אבל עובדות בשטח
תפסו הקלטה שלה שהיא אומרת שעשתה את זה בשביל להוציא המון כסף
היא בחרה להתראיין ולפרסם את זה
למרות שחזרה אליו כמה פעמים
היה מזמין אותה והיא הייתה באה כל פעם מחדש
שיקרה לו על הגיל שלה כי אמר שלא מוכן להכניס בחורה מתחת לגיל 18 אליו לבית
תפסו הקלטה שלה שהיא אומרת שעשתה את זה בשביל להוציא המון כסף
היא בחרה להתראיין ולפרסם את זה
למרות שחזרה אליו כמה פעמים
היה מזמין אותה והיא הייתה באה כל פעם מחדש
שיקרה לו על הגיל שלה כי אמר שלא מוכן להכניס בחורה מתחת לגיל 18 אליו לבית
אונס הוא נושא חם מאוד שתופס את העין, בייחוד כשהפרשיה מערבת קורבן תמים למפורסם גדול
אי אפשר שלא לקחת עמדה בדבר קיצון שכזה
אי אפשר שלא לקחת עמדה בדבר קיצון שכזה
זה מעבר לעניין של קביעת העובדות בשטח.
הדיון הוא "חם" ברמה הציבורית כי השאלה העיקרית שהוא שואל היא: האם לגיטימי או מוסרי לתת במה לזמר שמתייחס למקרי אונס וזנות בצורה כל כך מקטינה ומזלזלת?
אין פה רלוונטיות לאמיתות המדויקות שמתייחסות נקודתית לאייל גולן.
הדיון הוא "חם" ברמה הציבורית כי השאלה העיקרית שהוא שואל היא: האם לגיטימי או מוסרי לתת במה לזמר שמתייחס למקרי אונס וזנות בצורה כל כך מקטינה ומזלזלת?
אין פה רלוונטיות לאמיתות המדויקות שמתייחסות נקודתית לאייל גולן.
אז מה אם לא היית שם?
הבחורה אומרת שהיא נאנסה. אמת או לא זה התפקיד של המשטרה לגלות
אבל להגיד "אני לא תופס צד כי לא הייתי שם" כשמדובר בפרשה כזו זה מוציא אותך לא טוב
מחזקת את פורש מחר. זה לא משנה אם הוא באמת עשה את זה כי הוא מתייחס לזה בצורה רעה מאוד
הבחורה אומרת שהיא נאנסה. אמת או לא זה התפקיד של המשטרה לגלות
אבל להגיד "אני לא תופס צד כי לא הייתי שם" כשמדובר בפרשה כזו זה מוציא אותך לא טוב
מחזקת את פורש מחר. זה לא משנה אם הוא באמת עשה את זה כי הוא מתייחס לזה בצורה רעה מאוד
אתה די צודק
שואל השאלה:
^^ זה לא קשור אין לך זכות להגיד מי צודק ומי לא אם את לא היית שם ואת לא יודעת מה קרה
^^ זה לא קשור אין לך זכות להגיד מי צודק ומי לא אם את לא היית שם ואת לא יודעת מה קרה
אנונימי
באותו הנושא: